Hendek Olimpik Spor Kulübü Grekoromen Güreşte Türkiye Şampiyonu Oldu

Hendek Olimpik Spor Kulübü, grekoromen güreşte elde ettiği büyük başarıyla bir kez daha Türkiye'nin zirvesine çıktı.

SPOR - 26-06-2026 18:51

Hendek Olimpik Spor Kulübü, grekoromen güreşte elde ettiği büyük başarıyla bir kez daha Türkiye'nin zirvesine çıktı.

23-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas'ta düzenlenen 2026 U17 Grekoromen Güreş Yeşilay Türkiye Şampiyonası'nda Hendek temsilcisi sporcular önemli dereceler elde etti. 48 kilogramda Kerem Derman ve 60 kilogramda Osman Ege Özdemir rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu.

Şampiyonada 65 kilogramda Zınar Çiftçi ile 110 kilogramda Miraç Akın Akarsu ise bronz madalya kazanarak Türkiye üçüncülüğünü elde etti.

Bireysel başarıların yanı sıra Hendek Olimpik Spor Kulübü, topladığı 94 puanla tüm rakiplerini geride bırakarak U17 Grekoromen Güreş Türkiye Takım Şampiyonluğu'na ulaştı.

Kulüp Başkanı Feyzullah Köstereli, şampiyon sporcuları, antrenörleri, destek ekibini ve velileri tebrik ederek, kulübün bugünlere gelmesinde büyük emeği bulunan kurucu ve daimi başkan Ali İnci'ye, desteklerinden dolayı Kaymakam Hacı Hasan Gökpınar'a, Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü'ye ve Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Cemil Boz'a teşekkür etti.

Hendek Olimpik Spor Kulübü'nün elde ettiği bu tarihi başarı, ilçe ve Sakarya spor camiasında büyük gurur yaşattı.

Günün Diğer Haberleri